8 תשובות
לדעתי זה פשוט לייבש תבן אדם
זה צחוק של מוות
גיחוך יבש וחסר מצב רוח
ציני רצח
אני משתמשת בזה כגיחוך,הרוב מסתכלים על זה כדבר ממש מעליב
ציני לדעתי
זה הדבר שאני הכי שונאת שמישהו רושם
בדכ זה ציני או שפשוט רושמים אתזה שאין מה להגיב
חח
בדכ זה ציני או שפשוט רושמים אתזה שאין מה להגיב
חח
לדעתי גיחוך
באותו הנושא: