17 תשובות
מה קרה? נחנקת??
הוא היה עונה^: "כן. מהפרצוף של אמאשלך"
אנונימית
טוב, תמשיכי להגיד את זה לעצמך.
ואז את יכולה להוסיף:
אם תגידי את זה מספיק אולי גם תתחילי להאמין בזה.
ואז את יכולה להוסיף:
אם תגידי את זה מספיק אולי גם תתחילי להאמין בזה.
למה את משקרת אבל
למה לקטול אהבה עצמית? זה מבורך ורצוי שכל אחד ירגיש ויגיד את זה על עצמו
אל תשקרי לעצמך
" יופי ,מתי לקבוע לכם דייט ?"
כאילו עם האהבה העצמית שלה ...
כאילו עם האהבה העצמית שלה ...
אבל.. אמא אמרה שאסור לשקר
שואל השאלה:
לא נראה לי שהבנתם..
רבנו על היופי שלי ואמרתי שאני כן יפה
ואז היא עשתה גיחוך
לא נראה לי שהבנתם..
רבנו על היופי שלי ואמרתי שאני כן יפה
ואז היא עשתה גיחוך
אנונימית
אז מה שהראשונה אמרה ^
" מה נחנקת ? "
או
" היופי שלי גלש לך לגרון ? סליחה זה פשוט יותר מדי "
" מה נחנקת ? "
או
" היופי שלי גלש לך לגרון ? סליחה זה פשוט יותר מדי "
אנונימית
שואל השאלה:
קיצר ביקשתי קטילות לגיחוך
(תודה לראשונה)
קיצר ביקשתי קטילות לגיחוך
(תודה לראשונה)
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל אז זה יחשב שקטלתי את עצמי.
כי אני זאת שאמרתי שאני יפה!
^אבל אז זה יחשב שקטלתי את עצמי.
כי אני זאת שאמרתי שאני יפה!
אנונימית
תפסיקי לעבוד על עצמך
הו, אם התכוונת לגיחוך-
יופי תחנקי
יופי תחנקי
"אני יכולה להתאפר כדי להתייפות אבל את לא תסתירי את הכיעור הפנימי שלך"
"אני לא? אז למה את לא מורידה את העיניים שלך ממני?"
את מהממת - בציניות