5 תשובות
כן לא באותה רמה אבל בכל נוצרו קשרים עם אנשים שלא הייתי מכיר במסגרת אחרת
אם יווצרו קשרים טובים אז ברור
אם היו לי חברות ממש טובות אז למה שאני אזרוק אותם בשביל חברות מהצבא.
למה אי אפשר גם וגם?
אם הקשר החזיק עד אחרי הצבא אז ברור שאשמור
אם הם היו חברים טובים שלי אז כן ברור