5 תשובות
כי עדיין יש לך רגשות כלפיו, ורגשות זה לא דבר עם הגיון.
את קשורה אליו.
למרות שהוא פגע בך.
קשה להתנתק ממי שאוהבים*_*
כי אולי עדיין ישלך רגשות כלפיו
כי כנראה שהוא היה חשוב לך.. כי אם הוא לא היה תאמיני לי שכבר מזמן היית עוברת הלאה.
כי את אוהבת אותו
אנונימית