3 תשובות
האמת שיש כמה שגיאות די משמעותיות, בעיקר מבחינה דקדוקית.
אבל שאלה, באיזה כיתה את?
כי כנראה רוצים לראות איפה את אוחזת בחומר הנלמד בכיתה.
אם את בכיתות ז-ט אז זה בסדר, תשאירי ככה.
(חוץ מi אות קטנה, שכתבת באמצע).
אם את מעל, אני אנסה לתקן את מה שאני יודעת, אבל זה תלוי ברמה הלימודית שאת צריכה להיות בה.
אבל שאלה, באיזה כיתה את?
כי כנראה רוצים לראות איפה את אוחזת בחומר הנלמד בכיתה.
אם את בכיתות ז-ט אז זה בסדר, תשאירי ככה.
(חוץ מi אות קטנה, שכתבת באמצע).
אם את מעל, אני אנסה לתקן את מה שאני יודעת, אבל זה תלוי ברמה הלימודית שאת צריכה להיות בה.
לא.
את חוזרת על עצמך כמה פעמים ויש לך שגיאות כתיב בצורה שאת משתמשת במילים בצורה לא נכונה
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי ואני אעזור לך
את חוזרת על עצמך כמה פעמים ויש לך שגיאות כתיב בצורה שאת משתמשת במילים בצורה לא נכונה
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי ואני אעזור לך
i want to tell you thank you
tell לא מתאים פה נראה לי כי זה לספר לא להגיד
tell לא מתאים פה נראה לי כי זה לספר לא להגיד
אנונימית
באותו הנושא: