3 תשובות
אם הם מעוניינים בכך אין לי בעיה.
הבעיה מתחילה בכך שהמימון בא מכספי הארנונה של האזרחים, מבלי לשאול אותם עם הם מעוניינים בכך.
אם המימון היה פרטי לא הייתה לי בעיה עם זה שהם עושים כראות רצונם.
פשוט לא
ואני רוצה להכריז על מצעד גאווה לתפוזים שלא צמחו עד הסוף
ראבק אנשים לא כל דבר שאתם רוצים לגרום לו להיות שווה צריך לעשות מצעד
באותו הנושא: