4 תשובות
צודקת לגבי מה?
סה"כ שאלת מה אז היא אמרה ביי
אולי היא התעצבנה כי לפי דעתה לא היית סבלנית אבל אני לא מוצאת סיבה לכעוס בגלל זה
סה"כ שאלת מה אז היא אמרה ביי
אולי היא התעצבנה כי לפי דעתה לא היית סבלנית אבל אני לא מוצאת סיבה לכעוס בגלל זה
שואל השאלה:
אמרתי אגם מה מה אגם ם ם ם כי היא שעה דיברה למישהו
אמרתי אגם מה מה אגם ם ם ם כי היא שעה דיברה למישהו
אנונימית
יעבור לה
תגידי לה שלא הבנת למה היא התקשרה אם היא בכלל דיברה עם מישהו אחר
תגידי לה שלא הבנת למה היא התקשרה אם היא בכלל דיברה עם מישהו אחר
מבינה אותך
את יכולה להגיד לה שלא הבנת למה התקשרת אם היא מדברת עם מישהו אחר ומה קרה שם בדיוק ותעזרי לה
את יכולה להגיד לה שלא הבנת למה התקשרת אם היא מדברת עם מישהו אחר ומה קרה שם בדיוק ותעזרי לה
באותו הנושא: