5 תשובות
כןן גם אני ככה זה בסדר לגמרי וחברות שלי כבר רגילות..
כן
זה סבבה לגמרי
אם שמת לב זה בסדר. העיקר שלא תחזרי על זה ושתשימי לב גם בפעמים הבאות. זה מעולה שהבחנת בזה
כן, זה לגיטימי לגמריי
באותו הנושא: