16 תשובות
כן הרבה
לא הברזתי. פשוט היו ימים שלא הגעתי או השתחררתי
כן
בוודאי מי לא
הברזתי שנים מהבית ספר חח
כן
כן
כן
הרבהה פעמים
כן בשירותים חחח
חחח איזה שאלה
זאת שאלה רטורית?
כן, כמה פעמים
באותו הנושא: