3 תשובות
את יכולה לדבר עם הרווחה. מה את רוצה להשיג?
למה את לא רוצה?
זה יכול לעזור לך, אם הם שולחים אותך כנראה שיש איזה סיבה
בכל מקרה תדברי איתם ותציגי את ההחלטות שלך בנושא
ואגב, הם לא יכולים לקחת אותך לפנימיה בלי רצונך, רק הקבס בבית הספר והרווחה יכולים. לא כדאי לך לדבר איתם הם יכולים באמת לשלוח אותך בלי רצונך.
זה יכול לעזור לך, אם הם שולחים אותך כנראה שיש איזה סיבה
בכל מקרה תדברי איתם ותציגי את ההחלטות שלך בנושא
ואגב, הם לא יכולים לקחת אותך לפנימיה בלי רצונך, רק הקבס בבית הספר והרווחה יכולים. לא כדאי לך לדבר איתם הם יכולים באמת לשלוח אותך בלי רצונך.
תקשיב/י אני בפנימיה וזה די כיף נמצאים שם עם כל החברים/חברות ועושים מלאא שוטיות ועם לא בא לך פנימיה תדבר./י איתם.
באותו הנושא: