8 תשובות
ישמצב שחלק מהילדים ששם כן זרקו מהבית, אבל יש חלק עם בעיות בבית/ בהיותה כלכליות וכו
לא רק,
יש פנימיות מבחירה
פנימיות זה לא בהכרח רע
לא
מה שאת מדברת עליו זה פנימיות רווחה וחלק מהילדים בפנימיות פוסט אשפוזיות כי הרבה ילדים מגיעים לשם מהוסטלים
אחד מהאפשרויות.
לא בהכרח, יש פנימיות רווחה שהן כמו שתיארת אבל יש גם פנימיות יוקרתיות, צבאיות ועוד מלא סוגים
לא בהכרח.
ErO
לרוב פנימיות זה כ"כ ההפך...
אנשים מבית עשיר וכאלה, שהילדים לא מרגישים נח בבית ומחפשים אלטרנטיבה.