4 תשובות
אתה יכול ללכת לאימוץ
אנונימית
שואל השאלה:
לא רלוונטי ואני בן 15..
יש לי גם עוסים ש.. עזבי זה לא יקרה.
לא רלוונטי ואני בן 15..
יש לי גם עוסים ש.. עזבי זה לא יקרה.
אנונימי
אתה נמצא בתקופה ואתה צריך לראות מה לא טוב לך ולשנות את זה.
אם הבעיה היא בבית אז אולי תפתור את זה עם ההורים או אחים גדולים.
וגבי בית ספר תחפש מסגרת שמתאימה לך או שאחרי שתסיים את השנה הזאת תראה איך אתה מרגיש בחופש הגדול ואם אתה רוצה להמשיך במסגרת רגילה
אם הבעיה היא בבית אז אולי תפתור את זה עם ההורים או אחים גדולים.
וגבי בית ספר תחפש מסגרת שמתאימה לך או שאחרי שתסיים את השנה הזאת תראה איך אתה מרגיש בחופש הגדול ואם אתה רוצה להמשיך במסגרת רגילה
שואל השאלה:
לא טוב לי בבית, אני גר באיזור עם הרבה פשע וכל זה - חוץ מזה יש מלא ערסים..
לא טוב לי בבית, אני גר באיזור עם הרבה פשע וכל זה - חוץ מזה יש מלא ערסים..
אנונימי
באותו הנושא: