16 תשובות
יענו דתי?
אנונימית
שואל השאלה:
כע אבל שיהיה בנים בנות אבל שהבנות ילכו עם חצאיות קצרות לא ארוכות
כע אבל שיהיה בנים בנות אבל שהבנות ילכו עם חצאיות קצרות לא ארוכות
אנונימית
אמית בפתח תקווה
אני הייתי שם וזה כמעט נחשב חילוני
אני הייתי שם וזה כמעט נחשב חילוני
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ ממנה זה שנייה מהבית שלי ואני לא רוצה קרוב אליי
חוץ ממנה זה שנייה מהבית שלי ואני לא רוצה קרוב אליי
אנונימית
לא מכירה עוד
את בבית ספר דתי עכשיו?
את בבית ספר דתי עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו אני בלי בצפר העיפו אותי אז אמרו לי לחפש פנימייה ואם אני לא אמצא הרווחה תכניס אותי לפנימייה חרדית.. אני לא אשרוד את זה.
עכשיו אני בלי בצפר העיפו אותי אז אמרו לי לחפש פנימייה ואם אני לא אמצא הרווחה תכניס אותי לפנימייה חרדית.. אני לא אשרוד את זה.
אנונימית
אני כמעט באותו מצב כמו שלך
לכי פשוט לבית ספר דתי בלי בנים
לכי פשוט לבית ספר דתי בלי בנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני אחפש תודה
ותגידי רק בקשר לאמית יש שם ילדים שמעשנים נכון?
אני אחפש תודה
ותגידי רק בקשר לאמית יש שם ילדים שמעשנים נכון?
אנונימית
כן
אבל רובם עושים את זה לפוזה
אבל רובם עושים את זה לפוזה
אנונימית
שואל השאלה:
איך לא תופסים את הילדים האלה?
איך לא תופסים את הילדים האלה?
אנונימית
הלכתי עם כמה בנות וראיתי שהן פשוט יושבות במקום מסוים שאף אחד לא רואה
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אעבור לשם את אומרת שיתיחסו אליי ישר יעני או שלא יהיה אכפת להם ממני?
סליחה על החפירה.
אם אני אעבור לשם את אומרת שיתיחסו אליי ישר יעני או שלא יהיה אכפת להם ממני?
סליחה על החפירה.
אנונימית
אממ לא יודעת
ביום הראשון שלי דווקא הרגשתי שאכפת להם ממש אבל זה רק בגלל שחברה שלי הייתה בבית ספר הזה
אבל אם את רוצה ללמוד ממליצה לך לא ללכת לשם
ביום הראשון שלי דווקא הרגשתי שאכפת להם ממש אבל זה רק בגלל שחברה שלי הייתה בבית ספר הזה
אבל אם את רוצה ללמוד ממליצה לך לא ללכת לשם
אנונימית
שואל השאלה:
למה ממליצה שלא?
למה ממליצה שלא?
אנונימית
הייתי שם רק שבוע אבל שלומדים עם בנים הם רק צועקים ועד שהם סותמים נגמר השיעור
וגם רוב הזמן יש שיעורים חופשיים
וגם רוב הזמן יש שיעורים חופשיים
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אז זה בול בשבילי כי ככה אני
תודה לך.
ושוב סליחה שחפרתי
חחח אז זה בול בשבילי כי ככה אני
תודה לך.
ושוב סליחה שחפרתי
אנונימית
באותו הנושא: