9 תשובות
יותר אקשן
יאס, אם זה קשר טוב כמובן
כן
שואל השאלה:
איךאפשר ככה?
אנונימי
תכלס אם לא הייתי יכולה בקושי לראות אותו אז מה הטעם בקשר.. זה ככל הנראה רק יכאיב לי
הייתי מנסה אבל זה קשה לתחזק קשר ככה
למה איאפשר להפגש אחרי בית ספר?
שואל השאלה:
לא פנימייה סגורה אי אפשר בכלל פעם ב.. וזה גם רק שם ששמים עלייך אלף עיניים המדריכים
אנונימי