11 תשובות
מדברים באופן יומי בוואטסאפ עד שזה קורה
לוקחת יוזמה עם עצמך ועושה צעד..
ErO
שואל השאלה:
אנחנו בעיקר מדברים בבית ספר, הוא בפנימיה אז אין לו טלפון
אנונימית
תעשי צעד. תראי לו שלמרות שאת ביישנית יותר חשוב לך להראות לו שאת בעניין. זה עושה להם את זה ממש כשאת לוקחת צעד ראשון. תתחילי מדיבורים רגילים ולאט לאט תתחברו. אם לא ילך, הוא גם ככה ביישן אז הוא פשוט יתרחק ממך כנראה ואז תביני שזה לא זה
שואל השאלה:
ואני לא מסוגלת אני ממש ביישנית וחסרת בטחון ואין לי מושג אם זה סתם בראש שלי או שהוא באמת מחבב אותי וזה מלחעץ
אנונימית
תאמיני בעצמך זה קל יותר להיפתח פה אז אולי תדברי איתו בוואצאפ על זה...
נתת לי את הפרח ה800 שלי! את יכול לכתוב לי את זה בקיר?
שואל השאלה:
אין טלפון כבר אמרתי וזה מוזר לי להתכתב עם אנשים. אני בנאדם של פנים מול פנים. בדרך כלל אנחנו סתם מעשנים ושומעים מוזיקה ביחד בלי לדבר יותר מידי
אנונימית
תלכו לים או משהו
שואל השאלה:
לא מסוגלת לקבוע כלום :((
אוף אני במבוי סתום. בדרך כלל הבחור קובע איתי כי אין לי מספיק בטחון עצמי ליזום אבל הפעם נראלי הוא מחכה שאני אעשה משהו והוא מחכה שאני אעשה משהו
אנונימית
בול המצב שלי כרגע