6 תשובות
תשאל אותה אם היא רוצה להיפגש
מה יש להפסיד
תשאל אותה אם אתה מתבייש תכתוב לה
תשאל אותה אין לך מה להפסיד
אתה גם לא חייב לשאול או לכתוב....
יש כל מיני דרכים, או שאתה פשוט יכול לברר דרך חברים שלך, אם הם גם חברים שלה הם יוכלו לשאול אותה
תכתוב לה אם היא רוצה להיפגש, אין מה להפסיד.. וגם אם היא תגיד לך שלא אז זה לא כזה נורא.. ממשיכים הלאה, גם לי זה קרה, יש עוד הרבה דגים בים.
תראה אם היא נראת גם בקטע, אם נראה שהיא מחבבת אותך תשאל אותה אם היא רוצה לצאת איתך. בתכלס אין מה להפסיד, ואם לא תנסה לא תדע.