6 תשובות
מלא חושבים ככה בגלל כל ההרחבות שאין בסימס4 אבל מי יודע אולי יוציאו
לא יודע אף פעם לא עזבתי את מיינקראפט
לא מסכימה במאה אחוז...
כי יש הרבה הרחבות של סימס 4 שהיו כבר בסימס3...
כי יש הרבה הרחבות של סימס 4 שהיו כבר בסימס3...
גמאני
ואני מדבר על המשחק הבסיסי...
סימס 3 פשוט יותר טוב...
ואני מדבר על המשחק הבסיסי...
סימס 3 פשוט יותר טוב...
לסימס 4 יש המון קטעים מעצבנים
אני מעדיפה את סימס 3 בפער מסימס 4. אני כבר בקושי משחקת סימס בכללי אבל מידי פעם אם אני משחקת זה רק 3. אני מתה על סימס 3 וזה גם נוסטלגיה. סימס 4 ניסיתי כמה פעמים (יש לי את כל ההרחבות בשניהם) אבל השתעממתי, קשה לי מדי בלי עולם פתוח.
סדר העדפות שלי בסימס :
סימס 3
סימס 1
סימס 4
סימס 2
*סימס 3 הכי הרבה שיחקתי בילדות וגם סימס 1 אז כנראה בגלל זה הם הכי אהובים אצלי. סימס 2 שמעתי שהוא מצוין אבל המחשב שלי לא היה טוב מספיק בילדות וכשקיבלתי חדש כבר התקינו לי סימס 3. סימס 4 לא התחברתי ממש.
סדר העדפות שלי בסימס :
סימס 3
סימס 1
סימס 4
סימס 2
*סימס 3 הכי הרבה שיחקתי בילדות וגם סימס 1 אז כנראה בגלל זה הם הכי אהובים אצלי. סימס 2 שמעתי שהוא מצוין אבל המחשב שלי לא היה טוב מספיק בילדות וכשקיבלתי חדש כבר התקינו לי סימס 3. סימס 4 לא התחברתי ממש.
באותו הנושא: