8 תשובות
שילכו לטייל נראלי שזה עדיף,ככה גם החברה הראשונה תהנה ולשנייה לא יהיה בחילה יותר גרועה
אנונימית
לכי עם החברה שלא מרגישה טוב שבוע.
ממש תלוי, אפשר אולי גם וגם
עם מי כאילו הייתי מעדיפה?
תלוי עם מי יהיה לי יותר כיף ואם הראשונה תחפור לי על הבכי שלה(האופי שלי לא מתאים לדברים האלה אז יהיה לי קשה)
אה לא משנה הבנתי למה התכונת
עדיף שילכו לטייל כי זה גם יעזור לראשונה להרגיש טוב יותר וגם יותר כיף
תלוי עם מי יהיה לי יותר כיף ואם הראשונה תחפור לי על הבכי שלה(האופי שלי לא מתאים לדברים האלה אז יהיה לי קשה)
אה לא משנה הבנתי למה התכונת
עדיף שילכו לטייל כי זה גם יעזור לראשונה להרגיש טוב יותר וגם יותר כיף
מסעדה
שואל השאלה:
אני הזאת שבוכה
ובסוף הלכנו לטייל. אוף
אני חושבת שמה שיותר מעצבן אותי זה שכשהיא רוצה משהו אז עושים אותו כאן ועכשיו וכשאני אז לא.
אני הזאת שבוכה
ובסוף הלכנו לטייל. אוף
אני חושבת שמה שיותר מעצבן אותי זה שכשהיא רוצה משהו אז עושים אותו כאן ועכשיו וכשאני אז לא.
אז היא לא ממש חברה אם אתן עושות רק מה שהיא רוצה
אבל לטייל אמור ממש לעזור לך להרגיש טוב ןלא עצובה
אבל לטייל אמור ממש לעזור לך להרגיש טוב ןלא עצובה
לטייל, לאחת יש בחילה היא כנראה לא ממש יכולה ורוצה לאכול ומסעדה רק תעשלה לה רע. לשנייה גם טיול וגם מסעדה יעשו טוב, הכי חשוב חברה, לא מקום
באותו הנושא: