12 תשובות
עושה זאת בכל זאת,בכל הכוח.
שואל השאלה:
זה לא קל, הלוואי והיה לי קל.
אני מרגישה שהחיים שלי לא יהיו אותו דבר בלעדיו הוא עשה אותי מאושרת. באמת מאושרת
זה לא קל, הלוואי והיה לי קל.
אני מרגישה שהחיים שלי לא יהיו אותו דבר בלעדיו הוא עשה אותי מאושרת. באמת מאושרת
אנונימית
תמחקי את המשתמש
יהיה לך ממש רע לתקופה אני יודעת, את צריכה לדבר עם מישהו חלופי
תנסי ליצור קשרים חדשים עם אנשים חדשים
יהיה לך ממש רע לתקופה אני יודעת, את צריכה לדבר עם מישהו חלופי
תנסי ליצור קשרים חדשים עם אנשים חדשים
שום דבר לא קל בחיים האלה,
צעדים ענקיים התחילו מאומץ,
תאזרי אומץ לטובתך.
צעדים ענקיים התחילו מאומץ,
תאזרי אומץ לטובתך.
תקשיבי, מה שאני מציעה לך זה אותי להתחיל לדבר איתו בוואטספ , או למצוא קבוצות משותפות ואז להתכתב איתו וכל זה, וזה יכול להתחיל בכך שאת תשלחי לו עוקב באינסגרם וכל אלו, אם את מרגישה שזו באמת אהבה אמיתית.. חמה לשחרר סתם ככה? יש עוד סיכוי, יש תמיד סיכוי!
את יכולה כדי לשכוח לדבר עם בנים אחרים, או לעשות דברים שאת אוהבת, ופשוט להחליט ישר למחוק את המשתמש ואז אם תתחרטי לא תוכלי לעשות משהו בנידון, כי הוא מדבר איתך. רק מפקטיבי... זה אותה אחת. אולי תדברי איתו באינסגרם גם וכל זה! זה יוכל להתפתח.
תתעסקי בדברים שלך. כי יותר מידי אובססיבי זה לא טוב.
אם את רוצה אני יכולה לייעץ לך בפרטי, או אפילו פה :)))❤
את יכולה כדי לשכוח לדבר עם בנים אחרים, או לעשות דברים שאת אוהבת, ופשוט להחליט ישר למחוק את המשתמש ואז אם תתחרטי לא תוכלי לעשות משהו בנידון, כי הוא מדבר איתך. רק מפקטיבי... זה אותה אחת. אולי תדברי איתו באינסגרם גם וכל זה! זה יוכל להתפתח.
תתעסקי בדברים שלך. כי יותר מידי אובססיבי זה לא טוב.
אם את רוצה אני יכולה לייעץ לך בפרטי, או אפילו פה :)))❤
בנתיים זה לא נראה שאת מאושרת, בכל אופן, זה או שאת תתוודי לפניו, או שתתחילי להתנתק ממנו.
תיראי, אהבה זה לא חדש, יש אהבות כואבות זה ברור, צריך פשוט לעמוד כנגד כל הסיכויים, ולמצוא מה הדבר שיעשה לך הכי טוב.
אם את באמת רוצה להתחיל איתו, תנסי לשלוח לו הודעה לא ממשתמש פיקטיבי,ותתחילו שיחה ותגידי לו שאת אוהבת אותו.
אם לא, את מוכרחה לנתק את המשתמש
תיראי, אהבה זה לא חדש, יש אהבות כואבות זה ברור, צריך פשוט לעמוד כנגד כל הסיכויים, ולמצוא מה הדבר שיעשה לך הכי טוב.
אם את באמת רוצה להתחיל איתו, תנסי לשלוח לו הודעה לא ממשתמש פיקטיבי,ותתחילו שיחה ותגידי לו שאת אוהבת אותו.
אם לא, את מוכרחה לנתק את המשתמש
שואל השאלה:
זה מורכב אני לא רוצה ולא יכולה להתוודות ולהגיד לו מי אני.
זה מורכב אני לא רוצה ולא יכולה להתוודות ולהגיד לו מי אני.
אנונימית
זה אומר שאין לך את האומץ לכתוב לו באינסטה? :(
מבינה אותך בשיא הכנות
אני עברתי משהו דומה, ומה שאני עושה זה מעדכנת את המצב שלי יום יום ביומן באייפון (פיתקיות) ותחשבי עם עצמך אם את רוצה לנתק קשר או להוציא אותו לפועל, תעדכני כל דבר ודבר ממש כמו יומן מסע.
אני עברתי משהו דומה, ומה שאני עושה זה מעדכנת את המצב שלי יום יום ביומן באייפון (פיתקיות) ותחשבי עם עצמך אם את רוצה לנתק קשר או להוציא אותו לפועל, תעדכני כל דבר ודבר ממש כמו יומן מסע.
שואל השאלה:
אני רוצה לנתק. אני לא יכולה לשלוח לו הודעה משלי להתוודות כי זה לא יהיה הדדי..): וגם אין לי אומץ
אני רוצה לנתק. אני לא יכולה לשלוח לו הודעה משלי להתוודות כי זה לא יהיה הדדי..): וגם אין לי אומץ
אנונימית
תקשיבי , תכתבי לו באמת מה את מרגישה למרות שאני הייתי הולכת ואומרת לו את זה בפנים, תסבירי לו את הרגשות שלך ולמה פתחת משתמש פיקטיבי , אני מבינה שזה קשה אבל אין מה לעשות, אלו החיים... אני באמת שמחזיקה בשבילך אצבעות שתעשי את זה ותהיו ביחד...
גם לי פעם היה מישהו כזה ואז אמרתי לו את זה ואנחנו עכשיו ביחד , אמנם אני רק בכיתה ח' אבל העזתי , ועצם זה שעשיתי את זה , אני איתו עכשיו ... את חייבת לנסות לפחות לדבר איתו בשביל להבהיר לו את זה ובשביל שלא ישבר לך הלב, במקרה הפחות טוב תקבלי סירוב אבל תדעי שמפטרת מהרגשות שלך
גם לי פעם היה מישהו כזה ואז אמרתי לו את זה ואנחנו עכשיו ביחד , אמנם אני רק בכיתה ח' אבל העזתי , ועצם זה שעשיתי את זה , אני איתו עכשיו ... את חייבת לנסות לפחות לדבר איתו בשביל להבהיר לו את זה ובשביל שלא ישבר לך הלב, במקרה הפחות טוב תקבלי סירוב אבל תדעי שמפטרת מהרגשות שלך
שואל השאלה:
אני רוצה לשכוח אותו.
להגיד לו זאת לא אופציה מבחינתי, זה הדבר האחרון שאני יכולה לחשוב עליו.
אני רוצה למחוק אותו מהחיים שלי, פשוט לשכוח אבל לא יודעת איך לעשות את זה
אני רוצה לשכוח אותו.
להגיד לו זאת לא אופציה מבחינתי, זה הדבר האחרון שאני יכולה לחשוב עליו.
אני רוצה למחוק אותו מהחיים שלי, פשוט לשכוח אבל לא יודעת איך לעשות את זה
אנונימית
באותו הנושא: