7 תשובות
אפחד
הוריי מחל, אני אמת.
אף אחד. גנץ
D.Z
מעדיף להצביע לליכוד.
למה? כי אני מסכים (לא באופן מלא אבל מסכים) עם המצע שלהם.
אני לא מסכים על המצע של ישראל ביתנו.
חשוב לי להבהיר משהו אחד: כשאתם מצביעים, אתם מצביעים לרשימה, ולא לבן אדם.
להגיד "לא מצביע לביבי אני לא מסכים איתו" יהיה שגוי, כי אתם לא מצביעים לו אלא למפלגה שלו.
בבקשה תצביעו למפלגות לא כי אתם מזדהים עם הראשי מפלגה שלהם באופן אישי, אלא כי אתם מסכימים עם אידיאולוגיית המפלגה.
ביבי וגם כל המשפחה שלי מעדיפה אותו
הם יודעים שליברמן יודע רק לדבר
אנונימית
לשאלה- ביבי, ליכוד
בכללי- אף אחד מהם
ליברמן.