4 תשובות
ממש לא נורמלים
צודקת
שקודם כל שזה טוב שזה הורס את הברית בין רוסיה לסוריה כי המצב בסוריה לאזרחים לא טוב במיוחד אז בקטע הזה הרוסים לא צודקים וזה טוב שטראמפ הכיר בזה את רמת הגולן
יש שם שתי תגובות ש''מהללות'' אותו וגם הן נשמעות כמו ספאם
אנונימית
באותו הנושא: