התחברות
הרשמה
איך לא יתנו תעודת בגרות אם לא עשיתי מחויבות?
ומה אם עברתי את כל הבגרויות?
לאקסטרנים אין מחויבות
31 במאי 2019, 13:56
מחויבות אישית
לימודים אקדמיים
התנדבות
תעודת בגרות
בגרויות
תשובה אחת
זה חלק מתנאי הקבלה תעודת בגרות
תשלימי ותקבלי
Queen Butterfly
באותו הנושא:
אם לא סיימתי מחויבות אישית באמת לא יתנו לי תעודת בגרות?
גם בבית ספר שלכם מחויבות אישית וקורס עזרה ראשונה זה תנאי לקבלת תעודת הבגרות?
מקבלים תעודת בגרות גם בלי שעות מחויבות?
אם לא עשיתי מחוייבות אישית אני לא יקבל תעודת בגרות?
אם לא עושים שעות במחויבות אישית, באמת לא מקבלים תעודת בגרות או שזה סתם איום?
באמת לא יתנו לי לקבל תעודה אם לא יהיו לי מספיק שעות מחויבות (כיתה ט)
האם באמת צריך לעשות מחויבות אישית כדי לקבל תעודת בגרות?
האם המחויבות האישית בבית ספר היא באמת חובה כדי לקבל תעודת בגרות?
יש מישהו שלא עשה מחויבות אישית בכלל, וקיבל תעודת בגרות?
מחויבות אישית זה חובה? מה יקרה עם לא עשיתי? זה יפגע לי בתעודת בגרות?
מה אתם חושבים על מחויבות אישית כתנאי לתעודת בגרות בקרב תלמידי בית ספר?