4 תשובות
כן זה סבבה
כן. לגמרי כן. הקרפים שלה מושלמים.
תלוי מה את מזמינה, על הגלידה אני לא ממליצה, סתם יקר וגלידה כמו של מקדונדלס רק שהיא אפורה
סביר
באותו הנושא: