3 תשובות
מציעה לך לבנות תפריט שיהיה לך של יציבות,
יקל עלייך בהרבה
יקל עלייך בהרבה
שואל השאלה:
אני לא ככ מבינה מה זה אומר יציבות
אני שואלת אם אני מעלה בקלוריות אני עולה במשקל.. אז איך לעשות את זה מבלי להשמין
אני לא ככ מבינה מה זה אומר יציבות
אני שואלת אם אני מעלה בקלוריות אני עולה במשקל.. אז איך לעשות את זה מבלי להשמין
כל שבוע לעלות 100 קלוריות
באותו הנושא: