7 תשובות
בגלל זה כדאי לעשות שעון מעורר כדי לא לשכוח להחליף ולשכוח אותו בפנים
תנסי להכניס אצבעות ולבדוק אם זה שם, זה לא יכול להיבלע ממש עמוק
אם את ממש לחוצה או שמתחיל לכאוב לך אז כדאי שתלכי למיון לבדוק
תנסי להכניס אצבעות ולבדוק אם זה שם, זה לא יכול להיבלע ממש עמוק
אם את ממש לחוצה או שמתחיל לכאוב לך אז כדאי שתלכי למיון לבדוק
אנונימית
הרגשת אותו?
אני אישית לא מבינה כי לא שמתי בחיים אבל לא אמורים להרגיש אותו?
אני אישית לא מבינה כי לא שמתי בחיים אבל לא אמורים להרגיש אותו?
אנונימי
שואל השאלה:
לא הרגשתי כאילו ואני לא זוכרת אם שמתי שוב ואז באתי להוציא ואני פשוט לא מוצא ץת את הטמפון אז אני לא בטוחה אם שמתי עוד אחד (הטמפון היה בפנים לשבע שעות.. לא שכחתי אותו)
לא הרגשתי כאילו ואני לא זוכרת אם שמתי שוב ואז באתי להוציא ואני פשוט לא מוצא ץת את הטמפון אז אני לא בטוחה אם שמתי עוד אחד (הטמפון היה בפנים לשבע שעות.. לא שכחתי אותו)
אנונימית
ואת מרגישה אותו שאת שמה?
שואל השאלה:
הכנסתי טיפה כי אני מפחדת להכניס ולא הרגשתי
הכנסתי טיפה כי אני מפחדת להכניס ולא הרגשתי
אנונימית
אז כנראה שלא שמת
תקשיבי, אם לא הכנסת מספיק עמוק היית אמורה להרגיש אותו אם הכנסת אותו עמוק (כמו שצריך) לא היית אמורה להרגיש אותו, אין לו מקום "להיעלם" יכול להיות שהוא פשוט יצא לך כשהיית בים
באותו הנושא: