7 תשובות
פד...
או ללכת לקנות
לבקש מחברה שתביא לך
יש לך אולי פד
או שתקני
התכוונת שאת לא מוצאת אותו בתוכך? או סתם עכשיו את לא מוצאת אותו?
אוקיי אם את לא מוצאת אותו בתוכך אני בטוחה שמלחץ, תנשמי הכל בסדר....
תשבי על האסלה תפתחי רגליים ותגעי שם לפעמים החוט מתחבא את תרגישי אותו הוא מחוספס הוא לא יכול להיכנס לשום מקום אוקיי?
תרגעי את תמצאי אותו, אם את לא מוצאת לא קרה כלום, את אומרת לאמא שלך והולכת למיון שיוציאו לך תוך 2 דקות, תאמיני לי שאת לא היחידה שקרה לה, למרות שזה לא אמור לקרות כי החוט באמת שם, הכל בסדר, רק תרגעי.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם על העזרה אבל בסוף הוא יצא
(הוא נתקע לי בגוף)
((((((לכל הבנות הצעירות אל תהיו איתו יותר מ5 שעות)))))!!!!!
תודה על העצה חח