5 תשובות
שואל השאלה:
מערכת הצורות לא הלך לי כמעט בכלל:/ אני מקווה שהחלק של הבנת הנקרא היה סביר.
עריכה-בדקתי את התשובות ביואל גבע...נראלי שאני ניגשת גם שנה הבאה):
אנונימית
אני תחביר והיה לי סבבה
בדרך כלל מפרסמים בסוף החופש
אוי למה כל כך הרבה זמן לחכות??
בספטמבר יפרסמו ציונים (המורה שלי אמרה), היה קשה בכתיבה, במערכת הצורות הלך סבבה בערך..
היה ממש סבבה הלך לי ממש טוב