8 תשובות
גם מתעצבנת מהר וצינית חח
אני לא מתעצבן בקלות אבל אני ממש ציני
כנל
בזמן האחרון מתעצבן ממש מהר כי סוף שנה וציני אחושרמוטה בכללי כן
לא מתעצבנת בקלות, ואני צינית ברמות.
שואל השאלה:
מי כתב עם שגיאות?
אנונימית
שואל השאלה:
כולה י זה לא שגיאה אבל תודה חחח
אנונימית
כנלל
אני צינית ברמותת ומתעצבנת ממש ממש מהר
אנונימית