12 תשובות
לא תמיד.
לפעמים זה גורם להתבלט - מה שאני לא סובלת.
לפעמים זה גורם להתבלט - מה שאני לא סובלת.
כל בן אדם מיוחד
כן
אני גם אוהב להיות (ב) מיוחדת
בצבא
בצבא
אנונימי
כן מאודד
כן
שואל השאלה:
אני דווקא אוהבת להתבלט חח
אני דווקא אוהבת להתבלט חח
אנונימית
יס
כן :)
כן ~!
כן (:
באותו הנושא: