6 תשובות
נקבה, ככה זה ברגיל
נקבה
כי כל האתר הזה מפוצץ בנות
אנונימית
כזכר כי היה רשום בשאלה שאתה אנונימי.
אנונימי
נקבה, יכול להיות בגלל שאני נקבה, אבל לא בטוח שאלה טובה בכל מקרה, גם אני חושבת על זה לפעמים.
נקבה
אני לא יודעת למה
בלשון זכר כי כתוב אנונימי..
באותו הנושא: