4 תשובות
אם את מרגישה ככה עדיף שלא תיהי איתן חברות אמיתיות לא היו מתנהגות אליך ככה
ברור שזה לא יעזור לדבר איתן הן הרי צבועות אז אני לא מצפה שהן ישנו את התנהגותן, בכל אופן תנתקי איתן קשר הן לא שוות אותך
אז הן לא באמת חברות שלך.
תנסי להתחבר לילדים אחרים
תנסי להתחבר לילדים אחרים
חבל שאת מרגישה ככה. תחפשי חברות חדשות.
באותו הנושא: