3 תשובות
ראשון גם באופנוע וגם ברכב.
בכל מקרה, ממליץ לך לנשום עמוק לפני ואפילו לבקש מהטסטר לפי תחילת הטסט חמש דקות שבהן תשבי ברכב ותרגעי.
אם את מרגישה לחוצה באמצע הטסט ברמה שזה מפריע לך לתפקד את יכולה לבקש לעצור בצד להרגע לרגע. זאת לא בושה.
אני למשל בטסט של האופנוע כל הטסט שרתי לעצמי בשקט וזה עזר לי להסיח את דעתי מהטסט ופשוט לנהוג.
בכל מקרה, ממליץ לך לנשום עמוק לפני ואפילו לבקש מהטסטר לפי תחילת הטסט חמש דקות שבהן תשבי ברכב ותרגעי.
אם את מרגישה לחוצה באמצע הטסט ברמה שזה מפריע לך לתפקד את יכולה לבקש לעצור בצד להרגע לרגע. זאת לא בושה.
אני למשל בטסט של האופנוע כל הטסט שרתי לעצמי בשקט וזה עזר לי להסיח את דעתי מהטסט ופשוט לנהוג.
ראשון , אל תלחצי פשוט תבואי בגישה שאת עוברת . ברור שיש לחץ לכולם יש אבל את נכנסת בגישה שאת עוברת והכל יהיה טוב
רובם עוברים טסט שלישי בממוצע כמוני, אין מה לעשות זה מאוד מלחיץ, תעשי קצת נשימות עמוקות לפני ותגידי לעצמך מקסימום לא נעבור העולם לא מת.. יהיה בסדר..
באותו הנושא: