3 תשובות
הלחץ יעשה לך רק רע, ובסוף לא תעברי את הטסט בגלל הלחץ. תזכרי שהכל טוב ואת אלופה. בהצלחה!
קשה להיפתר מלחץ, תעשי שיעור חימום קצר של חצי שעה לפני הטסט, תראי שברגע שאת על ההגה כל המחשבות וכל הלחצים נעלמים, את מתרכזת אך ורק בנהיגה (תראי את זה כאילו החיים שלך תלויים בזה) בהצלחה!
עברת?
באותו הנושא: