התחברות הרשמה

מה זה דיכאון אחרי לידה למה זה קורה מה הסיבות?

27 במאי 2019, 15:25
דיכאוןאחרי לידההריון    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה הסיבות שבן אדם יכול להיכנס לדיכאון קליני?
אחרי כמעט חצי שנה שלא דיברנו הוא רשם לי היום היי מה קורה וכו בשביל לספר לי כמה קשה לו עם המשפחה וכמה שהוא בדיכאון
קורה לכם שפשוט בלי סיבה עיקריות אבל עם מלא סיבות קטנות אתם פשוט רוצים לבכות?
אפשר לרפא דיכאון אחרי לידה?
מה קורה אם לוקחים יותר מידי כדורים נוגדי דיכאון?
למה רוב הנשים נכנסות לדיכאון אחרי לידה?
מה קורה אם לוקחים שני נוגדי דיכאון ברצף?
למי שבדיכאון, מה הסיבה שאתם בדיכאון?
בזמן האחרון בא לי לבכות בלי סיבה פתאום אני נהיית עצובה בלי סיבה למה זה קורה לי?החודש כול יום זה מצביע על דיכאון??
בכי בלי סיבה בדיכאון - בנאדם שנמצא בדיכאון חזק יכול פשוט כל כמה שעות לפרוץ בבכי פתאומי?
אם אישה מתה בלידה אבל ממש בלידה עצמה לא אחרי או נגיד מתה לפני הלידה אבל העובר כבר מספיק מפותח שאם מוציאים אותו בניתוח