5 תשובות
לא תקבל תעודת בגרות
תצטרך להשלים.
תצטרך להשלים ואם לא תשלים אז לא תהיה לך בגרות..
לא תהיה לך זכאות לבגרות
תצטרך להשלים אותם שנה אחר כך
לא תהיה לך בגרות או שתצטרך להשלים שנה הבאה