התחברות
הרשמה
"אם מישהו ישתמש בזה לרעה" זאת כתיבה נכונה?
24 במאי 2019, 14:13
כתיבה
לשון עברית
מילים
חוות דעת
3 תשובות
אכן.
אפשרי גם לומר:
"במידה ומישהו ישתמש בזה לרעה."
A
Aero
כן
נ
נבוט בייבי
כן
~
~L~
באותו הנושא:
זאת כתיבה נכונה?
מישהי מהכיתה שלי העלתה תמונה לסטורי בוואצפ וכתבתי לה 'יפהה' היא כתבה 'חחח מה?' כתבתי לה 'יצאת יפה' היא סיננה נכון רעה?
מישהו שמבין באנגלית ויכול להגיד לי אם כתבתי נכון?
זה רע אם בדיאטה אני ישתמש רק בשמן קנולה ולא בשמן זית??
נושא עברית לשון, כתיבה נכונה של מספרים
מה הסיכוי שמישהו ינחש את המספר כרטיס אשראי שלכם וישתמש בזה לרעתכם?
Better safe than sorry זה כתיבה נכונה נכון?
יצא רע נכון? הכתיבה
כתבתי כתיבה על גייז,אני במחסום כתיבה קטן אז יצא די רע.אבל אשמח שתגידו לי מה לשפר(:
נכון שכתיבה זו האמנות הנעלה ביותר?
אם אין לי מחסומי כתיבה רציניים, זה אומר שאני עושה משהו לא נכון?