5 תשובות
שואל השאלה:
תמיד עייפה
אני יודעת.. גם אני, אבל סתם תהיתי לעצמי
אנונימית
תלוי מה מלמדים שם בדיוק ואיך מפרשים ואיזה ענפים במדע מלמדים.
אנונימי
למה סתירה? יש מדע ויש תורה, ובדרך כלל הם דווקא מסתדרים מאוד יפה אחד עם השני.
כשלומדים אבולוציה וכו נניח, דואגים לשים את הדברים באור הנכון, שיתיישב עם דברי תורה.
מה סתירה פה?
אני באולפנה ואני לומדת ביולוגיה.
עקרונית לא, כי המדע לא יכול להוכיח שיש אלוהים או שאין אלוהים חח לגבי התורה כל אחד מפרש את זה אחרת אז זה יכול לעלות בקנה אחד