5 תשובות
תיהיה את,אל תיכנעי ללחץ חברתי,זה טוב ליהיות סאחית ,תישארי ככה גם. את בסך הכל שומרת על עצמך ובצדק. אל תתקרבי לדברים שחברות שלך מתקרבות אליהם..
שואל השאלה:
זה לא קשור, אני לא מתכוונת להיגרר...פשוט אני מרגישה כאילו לא כיף לי איתם כבר ואנחנו חברות כבר מלא שנים ועצוב לי
זה לא קשור, אני לא מתכוונת להיגרר...פשוט אני מרגישה כאילו לא כיף לי איתם כבר ואנחנו חברות כבר מלא שנים ועצוב לי
אנונימית
אין לך מה ליהיות עצובה...הכל בסדר..אנשים משתנים..לא הכל נשאר ורוד כל הזמן.
שואל השאלה:
זה לא קשור לשינוי אבל. האופי שלהם אותו דבר חוץ מזה שהם התמכרו לשתייה
זה לא קשור לשינוי אבל. האופי שלהם אותו דבר חוץ מזה שהם התמכרו לשתייה
אנונימית
אם לא מתאים לך ולא כיף לך איתן תתרחקי מהן לאט לאט.. אל תריבי פשוט אם הן מזמינות אותך תגידי שאת לא מרגישה טוב או עסוקה.. ככה הן לא יעלבו ותוכלי למצוא לך חברות אחרות שיהיה לך כיף איתן
באותו הנושא: