7 תשובות
לא
לא אוהבת לאכול אותם לבד, רק בשילוב של עוד מאכלים יחד
כן
אני בסדר איתם לא אוהבת ולא שונאת
כן מאוד
כן,אין לי בעיה עם זה
אוהב מאוד
באותו הנושא: