11 תשובות
זה אחלה
כן.
לא אוהבת עגבניות אבל תלוי איך הן.
מאוד
Q_e
אני אוהבת אותן כשהן בצורת רוטב על הפיצה שלי
אנונימית
האמת שכן. עגבניות זה פרי ממש טעים ועשיר בוויטמנים ומכינים ממנו את כל המאכלים הכי טובים בעולם: שקשוקה פיצה מרק עגבניות סלט ועוד
כן חוץ מהקטע הזה שהם מתפוצצות לך בפנים
בוודאי
כן