11 תשובות
זה אחלה
כן.
לא אוהבת עגבניות אבל תלוי איך הן.
מאוד
אני אוהבת אותן כשהן בצורת רוטב על הפיצה שלי
אנונימית
לא
האמת שכן. עגבניות זה פרי ממש טעים ועשיר בוויטמנים ומכינים ממנו את כל המאכלים הכי טובים בעולם: שקשוקה פיצה מרק עגבניות סלט ועוד
כן חוץ מהקטע הזה שהם מתפוצצות לך בפנים
בוודאי
בסלט
לא סתם ככה
לא סתם ככה
כן
באותו הנושא: