5 תשובות
האתר הרבה יותר נוח
יותר נח ואנשים יותר טובים.. בfxp כל מה שלא נמצא במקום פשוט סוגרים לו את השאלה או מעבירים בגסות כזו זה מעצבן
פה הרבה יותר נוח
יותר קל לשאול שאלות, יותר מסודר, עיצוב יותר מינימליסטי ונוח לעין, יש אפשרות לשאול באנונימיות ולענות באנונימיות, יש פה את חברים לעט שאפשר לדבר שם עם אנשים שמשעמם.
הם לוזרים.
באותו הנושא: