10 תשובות
איכ.
לא זה ולא זה.
אנונימי
קשה...
אבל... 13 סיבות בעונה הראשונה.
וריברדייל בעונה ה2.
13 סיבות
13 סיבות
ריברדייל
לא ראיתי ריברדייל אז אני חושבת 13 סיבות.
ריברדייל.
ריברדייל . זה כי אני אוהבת מיסתורין
13 סיבות
13 סיבות קלל!