התחברות הרשמה

ששמים ביצה קשה על הגז בסיר מכסים את הסיר במכסה?

21 במאי 2019, 16:31
ביצים    
תשובה אחת
לא חובה
ילדה של אהבה
באותו הנושא:
אם אומרים שלכל סיר יש מכסה
נפל על הרגל של מכסה של סיר מזכוכית
כשמכינים פסטה בסיר אמורים לכסות עם המכסה?
זה נכון שלכל סיר יש מכסה?
כדי להרתיח מים בסיר צריך לסגור את הסיר במכסה או להשאיר פתוח?
כדי שהמים בסיר ירתחו, צריך לסגור את הסיר עם מכסה או להשאיר פתוח? מנסה להכין פילמני חח
כאשר מבשלים פסטה צריך לשים את המכסה על הסיר?
איך לבשל ביצים קשות ושלא יתפוצצו בסיר, כי תמיד זה מתפוצץ, תודה לעונים.
האם סיר חמין בתוך תנור אפייה ב- 100 מעלות ולא בפלטה שבת יש לכסות במכסה?
עד איזו טמפרטורה להכניס מכסה של סיר עשוי זכוכית לתנור? הסיר ממתכת המכסה זכוכית.
אם אני מרתיחה מים בסיר ואני שמה מכסה, הם ירתחו מהר יותר?