8 תשובות
ניסית לרסטרט?
יש לך מין הסתם אחריות תחזרי לאיפה שקנית שיתקנו
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה לרסטרט?
אנונימית
אל תעשי מה שאמר את לוקחת סיכון שהקבצים שלך ימחקו
אולי תכבי ותדלקי
אנונימית
לכבות ולהדליק זה לרסטרט
או קיי סורי חשבתי שהתכוונת לסנכרון לא משנה
אנונימית
תכבי אותו ותדליקי מכל האפשרויות הפעלה מחדש,כיבוי(היה לי אותו פעם והחלפתי)
שואל השאלה:
תודה רבה כיבתי והדלקתי וזה חזר
אנונימית