תשובה אחת
לא חייב עם טביעת אצבע, הטבעית אצבע היא בנוסף כמו סיסמא רגילה
יש כפתור בצד להדלקה
בתחתית המסך אי אפשר, אבל כשהטלפון סגור(המסך שחור) במקום מסך שחור יש את השעה,ולמטה יש ריבוע כזה שאם את לוחצת עליו פעמים הוא נפתח