10 תשובות
יכול להיות
כן
יש סיכוי שכן
איזה באסה! יש טסט שני תבקשי מהמורה שלך לעבור על הדברים שאת פחות טובה בהם. בהצלחה!
שואל השאלה:
זה היה טסט רביעי
אנונימית
איך ניגשת לטסט רביעי בלי לדעת לחנות?
או שתעברי מורה או שתדרשי שיעבוד איתך על זה
שואל השאלה:
נכשלתי
אנונימית
חנייה זה די חשוב... הייתה לי טעות בטסט וזה שחניתי מושלם הציל אותי
לדעתי זה עיניין יחסי.. אם נהגת כל שאר הטסט טוב ולא היו לך טעויות אז יכול להיות שתעברי. אני מכירה מישהי שעלתה על מדרכה בטסט שלה ועברה. תעדכני
שואל השאלה:
אני יודעת לחנות ואפילו מצויין
הלחץ בטסט גרם לי לטעות בכיוונים
אנונימית