12 תשובות
לא עשיתי את 806 אך אני אחתום,איפה הקישור?
שואל השאלה:
עכשיו שמתי
עכשיו שמתי
אנונימי
יא הלוואי שיעשו במועד ב קל
לא , היה שאלון טוב אני לא בעד.
העצומה הזאת לא תעזור בכלום בלי קשר שכל החומר שהיה בבגרות הוא בחומר של חמש יחידות ובספרי לימוד.
עזבו את זה שאין שום התחייבות לרמה קבועה של מבחני בגרות,או לתרגול של אותה רמה בדיוק בכיתות, אף על פי שלפי דעתי זה מה שצריך להיות.
עזבו את זה שאין שום התחייבות לרמה קבועה של מבחני בגרות,או לתרגול של אותה רמה בדיוק בכיתות, אף על פי שלפי דעתי זה מה שצריך להיות.
תחתמו פליזז
שואל השאלה:
הבגרות הייתה ממש קשה.
היא הייתה ממש קשה הרבה יותר ממה שהייתה צריכה להיות.
הבגרות הייתה ממש קשה.
היא הייתה ממש קשה הרבה יותר ממה שהייתה צריכה להיות.
אנונימי
לי לא היה מאוד קשה התכוננתי טוב.
לפי דעתי היא הייתה קלה בכל אופן הבעיה שהפריעה לי זה בהארכת זמן שגם איתה לא הספקתי לסיים הכל, הייתי חותם אבל הסיבות שלכם לא נכונות וגם לא ישכנעו(גם אם אחתום העצומה לא תשכנע אותם)
אני בעד.
"שינוי"- כל הבגרויות שהיו עד עכשיו לא הגיעו לחצי מהרמה הזאת. זה לא הגיוני לדפוק את הניגשים שנה אחרי שנה
"שינוי"- כל הבגרויות שהיו עד עכשיו לא הגיעו לחצי מהרמה הזאת. זה לא הגיוני לדפוק את הניגשים שנה אחרי שנה
ליטרלי כל שנה פותחים על זה עצומה אחרי הבגרות וזה לא משנה שום דבר.
אנונימית
חחח
כל שנה, כל מועד מחדש כולם מתלוננים ש "זו הבגרות הכי קשה אבר" כשבתכלס כל הבגרויות קשות ואין מה לעשות 5 יחידות זה לא רמה פשוטה. אני זוכרת את עצמי ב2016 מתלוננת ש806 זו הבגרות הכי קשה אבר, אבל עכשיו במבט לאחור בגרות רגילה. וכן גם הבגרות של עכשיו, קשה, אבל זה מה יש.
כל שנה, כל מועד מחדש כולם מתלוננים ש "זו הבגרות הכי קשה אבר" כשבתכלס כל הבגרויות קשות ואין מה לעשות 5 יחידות זה לא רמה פשוטה. אני זוכרת את עצמי ב2016 מתלוננת ש806 זו הבגרות הכי קשה אבר, אבל עכשיו במבט לאחור בגרות רגילה. וכן גם הבגרות של עכשיו, קשה, אבל זה מה יש.
באותו הנושא: