8 תשובות
פחות או יותר.
אין לי מוטיבציה ללמוד, המורה שונאת אותי במיוחד, ודפקה אותי עם מגן חרא. (אני סבבה עם כל המורים בבית ספר, חוץ ממנה. יש לה משהו נגדי ואפילו חברות שלי והמחנכת שלי מסכימות)
אנונימית ממורמרת
כן. הגאולה קרבה
לא ככ
למדתי מלא מקווה לטוב אני בלחץ ותודה
אל תתייאשו! תקראו את השאלות טוב וגם את הפסוקים ותנסו להבין אותם. יהיה טוב!
לא למדתי דקה. נקווה שיהיה טוב
בהצלחה לכולם!
אומנם לא נבחנת אבל בהחלט בהצלחה!