5 תשובות
אני באמת לא מבין מה נראלהם, איכס
הלוואי ומחאה הייתה עוזרת
ערוץ הילדים זה נוסטלגי ברמות
אני
חייב לעשות מחאה דחוף!
שואל השאלה:
הערוץ עצמו והתוכניות החדשות לא התכניות השינות
וואי לי יותר עצוב על השמייניה, החולמים וגאליס
צריך מחאה דחוף