3 תשובות
מחקת כבר את התיאור לצערי אז לא יכול לעזור יותר מדי..
אכתוב לך לפי מה שאני מבין מהתגובות - מזל טוב! מקווה שיום ההולדת הבא שלך יהיה יותר מהנה ותחווי אותו עם האנשים היקרים לך
גם אבא שלי היה ככה
הוא עבד ממש עד מאוחר והוא היה בא ליום הולדת שלי חצי שעה וחוזר לעבודה

תקשיבי אני הכי מבינה אותך❤
אבל אם אבא שלך לא יכול אין מה לעשות..
תחשבי שהוא זה שנותן לך קורת גג לישון בה ואוכל לאכול כל יום ושמיכה לישון בה ובגדים חמים לחורף
באמת שאני הכי מבינה אותך גם אני עברתי את זה אבל אין מה לעשות תהני מהיום הולדת שלך ומהרגעים שאת תעברי כי יום הולדת יש רק פעם בשנה
ומזלללל טובב עד 120 שנה❤
תשמעי אני מבין שזה כואב וזה מעציב אותך..
אבל אין ממש מה לעשות תנסי להנות תעשי חיים ותחייכי כול היוםהולדת שלך.
מקווה שהכול יסתדר לך❤